Thursday 22 November 2007

Trecut, prezent si viitor. Dar mai ales prezent

Nu-mi este frica de miine, pentru am vazut cum a fost ieri si imi place la nebunie ziua de azi.

Si semnele care mi-au aparut azi in cale, cum se zice, sint favorabile, deci este o certitudine ca miine o sa fie totul bine. Evident, cu exceptia inevitabibului, dar inevitabilul ala catastrofal, nu orice fleac. Nu, n-am citit in stele, nici in cafea, nu m-am dus nici la Regina Kenvela sa-mi citeasca-n palma (Ca o paranteza, ma credeti ca am auzit o piranda strigindu-si fata 'kenveloo, vino fa [...]!' ?), n-am nici abonament la reviste de astrologie si nici nu ma uit pe otv la rubrica cum pana mea se cheama, aia cu cititu-n laptop. Dorinta asta a mea de a fi bine nu vine de nicaieri, adica ce vreau sa spun e ca nu mi-am propus eu sa fie asa, sa zic gata, de azi sint optimist (nu e ca atunci cind spui gata, de azi nu mai maninc de la macdonalds), ci a venit de la sine. Acuma ca mi-am dat seama de treaba asta, tre sa invat sa o controlez.

Viitorul este asa cum ti-l faci tu, si este indicat sa-l pregatesti de astazi, pentru ca intotdeauna viitorul se petrece acum. Detest vorba aia ca asa iti este scris. Vrajeli.
Nu conteaza cum si ce e in jur (cu alte cuvinte, zica ce-or vrea sa zica), atita timp cit esti tu fericit. Asta conteaza cel mai mult. Si cu siguranta vei avea succes. Cam asta vroiam sa sugerez prin imaginea de mai jos.


No comments: