Friday 16 November 2007

Clubbing

Acuma ca am facut bani din foto cu pozele astea, simt ca nu am dat banii pe aparat doar ca sa-mi satisfac hobby-ul.
Am avut emotii, mi-era teama ca dau chix. Aveam aparatul de numai 2 saptamini si inca nu stiam sa-l folosesc calumea. Daca nu-mi iese nica? Daca ies aiurea, nu testasem deloc aparatul noaptea. Am cerut sfaturi de la oameni care au mai facut asta: "sfaturi? veselie si voie buna!"
Am folosit 18-55u, doar asta il am acum (bine, am si un tele dar n-am ce face cu ala aici) si am tras cu flashu incorporat. Daca o sa continui pe genul asta, tre sa investesc intr-un speedlite si un wide. Clientul a fost multumit, eu la fel.
















2 comments:

mihaibrrrr said...

nu e de ajuns 18-ele? destul de wide dupa mine. Mai putin si dai in barrel distortion cam mare.
Bafta

Mihai Gagiu said...

m-ar fi ajutat in special la pupitrul DJ-ului, am vazut unele poze de mare efect asa :D
Thanks